Ångest..


en liiiiiten Frida, va glad man ser ut! Men de symboliserar ju hur jag känner idag :)

Va trött jag blir på mig själv, tillät mig själv att använda snoozen imorse vilket resulterade i att jag vakna 2,5 tim efter jag hade börjat jobba och då hade jag ju knapt hunnit åka dit :/ Så jag försökte ringa dit, och att ringa är okända är bland det värsta jag vet, de ger mig verkligen panik. Vet inte varför egentligen, troligen för att man aldrig vet om människan svarar eller inte. Vilket de inte gjorde i de här fallet heller, har typ ringt i två timmar och ingen har hört av sig heller, slutar ju nu typ (!)

..Så nu är det bara fortsätta ha ångest till imorgon.

Kommentarer
Postat av: amanda

Går det inte att maila då?

tt=tjocka tjejer

2011-04-06 @ 12:27:37
URL: http://ataleworthtelling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0