It's been a good day.



Har haft en riktigt skön dag idag inget speciellt egentligen antar att det är solen som gör en glader. Började dagen med några timmar på jobbet, där jag planerade min 23års dag med en kille som jag typ pratat med en gång, haha. Så om tre år intar jag, HB och Nils-åke.. eller vare Lars-åke(?) Garbo och stripstångarna. Men kanske ska akta mig lite för den där Åke då hansa att han gillade tjejer 15,5+. 


Förovrigt börjar jag gilla att va på den här stationen även om det bara jobbar killar där, man behöver inte ens be om hjälp för att få de där, ibland är de bra att vara tjej :)


Efter jobbet drog jag iväg till tandläkare, inga hål i tänderna denna gång snarare plånboken. De svider att bli vuxen! Sen kikade jag lite i affärer i centrum men hittade inget speciellt så jag tog mig hemmåt men då började kampen mot tröttheten vilket inte gick att övervinna.

och imorgon har man sovmorgon också, neat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0