Min helg i bilder

Var ledig lör-sön och de uttnyttjade jag till max. Fredagen började med utgång på Cafét med Debbie, Anna och Mona. Inte min favorit ställe och denna kväll var de nog värre än vanligt för medelåldern var 30+, äckliga gubbar fanns i varje hörn. Sen varje de lite italienare som var i en klass för sig, men de var ju italienare så jag antar det är okej?

Lördagen åkte jag runt hela stor stockholm kändes de som (Väsby-Märsta-Väsby-Husby-Högdalen-Farsta) Ganska skillat på ett dygn ;) Var på födelsedagsfest hos Hanna Suntana, där var de mest donkenfolk så det var mys men de kändes som festen aldrig drog igång på riktigt. Efter de drog jag på "efterfest" i Högdalen med Bex och Amanda men jag däckade ju direkt, hehe oups. Sen blev de lite Bakis shopping och salladsätande med Frugis!

Bjuder på lite bilder som jag lyckades ta med min kassa kamera:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0