Sometimes you just gotta wait and see what happens

Nu när jag har fritid så de räcker och blir över tänkte jag ägna mig lite tid åt min kära blogg! De som har hänt sedan sist är jag tackade för mig på donken i Torsdags, efter närmare två år antar jag att de var dags. Det var en stor lättnad att slippa allt på ett sätt men samtidgt kunde jag inte hålla tårarna borta när jag gick. Innan jag lämnade blev jag dessutom dränkt i fisksås! Och en dusch fick jag också men trots de hade jag en gurkbit i näsan och massvis med sås i mitt hår som jag åkte hem med, haha :)

 

Tack för dom här två åren team Akalla.

Aj love you er från hjärtat, inte från munnen!! <3

/ Feride, Farida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0