What am I supposed to do now?



Aldrig nöjd? Förut hade man ingen fritid typ, nu har jag hur mycket som helst! Börjar redan bli lite tokig på att gå hemma så här mycket. Funderar på vad jag ska sysselsätta mig med, om jag ska börja plugga upp mina IG:n på distans eller om jag ska skriva in mig på en körskola eller kanske ska jag bara söka ett extra jobb till? Hade en kurs innan jag började på Arlanda med en del plugg, de fick mig att känna lite saknad av att plugga. Men känner jag mig själv rätt så har jag inte motivationen till att plugga på distans och de gäller ju även körkortet som dessutom kostar en hel del. Suck på mig själv, får väl bara chilla på ett tag till då! ;)

Har ju annars min kurs framför mig som startar på tisdag. Får snart psykbryt om en till människa säger "du vet väl om att den kursen är skitsvår?" hehe, vi får väl se hur de går kan ju inte göra mer än mitt bästa så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0