-

Drog iväg mot Arlanda i förmiddags för att jag skulle på en jobbintervju där :) Redan när bussen körde in på området och jag såg alla flygplan började mitt hjärta slå snabbare eftersom jag är så jävla flyggrädd, trots att jag inte ens skulle gå i närheten av ett plan, haha. Å andra sidan var jag ju redan nervös över intervjun och att jag inte skulle hitta (!!) Har ju bara varit på Arlanda två gånger i mitt liv och den ena gången var jag så liten så jag minns inte ens.

 

Men jag hade tur och hamna i samma terminal som jag var på när jag skulle till Kreta och sen hade jag fått en väldigt bra beskrivning. Intervjun i sig gick helt okej, jag var egentligen inte behörig att söka eftersom jag är för ung så tvivlar på att jag får jobbet men det är alltid en erfarenhet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0