And today was a day just like any other

♥ Igår var jag i stan i en stund men Zandra och fika, pratade och fick även med mig lite nytt smink hem : ) Drack en jättegod hasselnötslatte på Coffehouse by George, men hennes chai smakade vatten och varm mjölk. Fick även höra en rolig sak som hände i ettan som jag helt glömt bort! De här måste jag berätta för Kjell! Sen åkte jag hem och tittade på teve med min syster som var här med sin kompis från Eskilstuna de skulle på klassutflykt idag haha : )

♥ Idag vaknade jag försent till tvättstugan som jag hade vid sju och eftersom ena maskinen var trasig hann jag bara tvätta en sak. Har bokat en tid till doktorn också för de börjar kännas som nånting är fel i min kropp eftersom jag är sjuk en gång i  månaden sen över ett år tillbaka. Nu i morse kändes det dessutom som att nångon typ knivhögg mig i ryggen när jag hostade. Sen har jag endast legat på soffan och sovit, värd dag haha :D


Update: Det var inte avsiktligt som jag skrev den där rubriken i och med att det är alla hjärtansdag, men så här i efterhand såg jag att det var ganska passande för mig iaf haha : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0