Dag 1


En bild på mig + tio fakta om mig:

1. Jag har en väldigt skev bild av mig själv, både insidan och utsidan, mina förmågor osv. Har aldrig riktigt tyckt om mig själv, vilket gör att jag ganska ofta förstör för mig själv.

 

2. Min favorit maträtt är sallad, det bästa som finns!

 

3. Jag är väldigt flygrädd, flög för första gången som 18 åring dock inte pga min rädsla utan ekonomin, men tvivlar faktiskt på att jag hade satt mig i ett plan innan om jag fått chansen.

 

4. Jag har ett jättefult mellan namn, heter Margareta efter min farmor. Jag har oturen att de står på mitt betalkort och ofta när jag får post står det hela namnet. Har även fått frågan om jag har dubbel namn. Tänk om mina föräldrar skrev fel ?! :s

 

5. Jag undrar ganska ofta om jag inte har någon diagnos då jag på sista tiden blivit så jävla klantig! Råkar typ hälla ut allt jag håller i, tappar saker, kan inte prata ordentligt, slår huvudet överallt, går in i saker.  Känns dessutom ganska ofta som jag inte är med i konversationer.

 

6. Jag älskar underkläder! Finns inget bättre att köpa.

 

7. Jag tycker de är oerhört skärmande hur många människor som bara tänker på sig själva i den här världen.

 

8. När jag var liten älskade jag uppmärksamhet, var alltid framför kameran, älskade att sjunga/spela teater osv. Sen blevjag alltid jättearg om jag inte fick som jag ville. Sen gick jag istället och blev helt tvärtom.

 

9. Mina favorit teveserier är SATC och HIMYM.

 

10. Jag älskar citat.

 



Kommentarer
Postat av: Ida

TIPS:



Vill du få en massa nya besökare till din blogg. Gå med här: http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=idabom



Helt gratis också! :)

2011-02-11 @ 01:42:41
URL: http://idabom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0