Dag 3

Sommar borde vara favorit årstiden med tanke på att det är varmt, man får semester/lov, åker utomlands, badar och solar, festar, shoppar osv men slutar sommaren någonsin som man tänkt sig? Hade någon frågat mig vilken min favorit årstid var när jag var liten så hade jag sagt sommaren utan att tveka, nu har jag dock insett att de ofta blir en besvikelse. Därför är min nya favorit årstid; våren!

Efter en lång vinter som denna så kommer äntligen lite solstrålar, lite värme, fina blommor. Alla blir lite extra glada och man kan dessutom ha snygga kläder och slipper tjocka jackor, koftor och halsdukar. Man kan klä sig i skinnjacka, converse, sjalar osv. Sitta i parker (när de blir ännu lite varmare dock) och dricka alkoläsk och bara vara :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0