We can break the pattern, we can change the colour

Är inne i ett litet "jobbmarathon" för tillfället så det finns inget kul att blogga om, jobbar sju dagar i sträck nu och sen en dags vila sen en dags för 3 dagars utbildning på Arlanda. Så det är väl tur att jag jobbar så pass mycket nu så jag kan skifta fokus ;).

 

Gjorde ett litet kollage med bilder från we♥it från min dag. Hann med galet mycket för att vara jag, haha. Jobbade extra från O7.OO till 12.3O, sen åkte jag direkt till labb och tog blodprov vilket inte var sådär jätteskönt, när jag ändå var i centrum passade jag på att kika runt men fick bara med mig torrschampoo. Sen vart de hem till tvättstugan och efter de drog jag in till stan för en fika med Michelle och Amandis jag åt såklart en sallad också och en hasselnötslatte ♥.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0