Dag 01

Frida heter jag och är en 19årig tjej bosatt i en förort norr om sthlm. I våras tog jag studenten och har sedan dess fortsatt att jobba på donken, där jag jobbade på helgerna innan. Nu förtiden känner jag mig dock rätt färdig där, så vi får se vart livet leder mig. På fritiden sitter jag uppe och glor framför datorn hela nätterna och sover sen bort hela dagarna.I min ensamhet blir det även en hel del SATC marathon, är nu inne på min fjärde gång som jag ser hela serien. Annars är min favoritsysselsättning att springa runt på stan och shoppa samt kaffepauser med fina vänner och snack. Festa är även något som jag gillar men då jag jobbar natt iprincip varje helg bir det endast någon enstaka utgång på onsdagar.  Jag gillar inte barn, hushållsysslor, Tokio hotel och Twilight samt att jag hatar Petra Mede!

 

Om du vill bli min vän så får du bjuda mig på en god sallad, dra ut mig på en lång shoppingdag på stan där du köper fina underkläder i mängder med mig. Sen måste svart och lila vara dina favoritfärger. Du får inte ha något emot Ernst kirschtiger och Miley cyrus, mina största idoler :)

 

Tjocka tjejer behöver inga ragg bara alkohol(!!)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0