Dag 02

Fredrik hette han och vi gick i lekis tillsammans och vi var tillsammans i ett helt år första gången, haha! Alla runt om kring oss tyckte det var så gulligt eftersom vi hette Frida och Fredrik och jag kan än idag få kommentarer om de. Minns inte så mycket av den tiden mer än att jag var lite bossig så jag tror han var lite rädd för mig faktiskt. På hans kalas satt alla på ett långbord så fick jag sitta bredvid honom på kanten. Jag har för mig att jag köpte mycket presenter till honom och att han gav mig ett brythjärta som han sedan tog tillbaka när han gjorde slut med mig. Det gav han sedan till sin nya tjej istället. Men sedan vart vi ihop några gånger till under mellanstadiet men han ville verkligen inte umgås med mig i slutet! Så jag bröt allt så och vi gick i samma klass ända upp till nian.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0