Dag 03

Har bara en förälder som jag tycker är värd att nämna, min mamma. Anette heter hon med ett e på slutet som egentligen uttalas men vi brukar skippa det. Hon är hälften norsk och hälften finsk men hon är född och uppvuxen i Sverige. Hur gammal hon är kommer jag inte ihåg exakt, hehe. Min mamma har alltid ställt upp för mig och jag är väldigt stolt över henne för allt hon har klarat sig igen om med min pappa, mig och min syster. Jag önskar att jag nån dag kan lyckas säga det till henne och jag hoppas att hon får något som bra är för hennes skull t.e.x en man om hon vill ha det.

 

Även om vi idag inte har någon bra relation då hon kan vara en aning kritisk och jag tjurig så älskar jag henne mest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0