Dag 08

Ett speciellt ögonblick de är studenten! Även om dagen inte riktigt blev som jag hade tänkt mig var så tråkigt att skolan skulle stressa allt så mycket vi hann knappt säga hejdå till alla. Nu skulle jag dock inte skriva om det som var dåligt. Det speciella var känsla innan, pirret i magen dagarna före. Precis när vår terminen började kändes det verkligen som studenten aldrig skulle komma men de gjorde den till slut. Dagen började med att fixa till sig hemma i några timmar och sedan iväg till skolan, någon champagnefrukost hann vi aldrig med tyvärr. Sen var det ett snabb avsked och så sprang vi ut i massan av studentskyltar min släkt var förstås längst bak. Efter 12 år i skolan var jag äntligen fri att göra exakt vad jag ville! Men jag fortsatte på donken, haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0