En lyckad Lördag.

Jag är i och för sig nöjd så länge jag slipper spendera kvällen och natten på jobbet. Dagen började iaf med möte på huvudkontoret i 2 timmar, som handlade rätt mycket om sånt som vi redan visste.  EFter det blev det middag med alla andra Donken arbetsledare. Några timmar satt vi på Hilton hotell med fin utsikt över Slussen och åt och pratade o mallt möjligt. Alla gick därifrån rätt tidigt så då ringde jag några kompisar för jag ville ut! Träffade Rebecca och hennes killkompisar som skulle till EGO. Jag och Bex gick typ därifrån lika fort som vi kom för det var 92/93ornas paradis! Vi drog till Ace istället och hade en bra kväll där :)

Efter de blev de nattbuss hem, där jag träffade på min gamla klasskompis Johan från högstadiet. Rätt kul att vi inte träffats på tre år typ och så helt plötsligt ser vi varandra 5 ggr på en månad, haha. Så kliver vi av i Vilundavallen mitt i en snöstorm och båda blir helt otaggade på att gå hem i 30 min. Så vi går till statiol för att köpa kaffe. Vägen dit är det feta branten vilket inte är så jättelätt att komma upp på i klackar så görst går det rätt bra sen ramlar jag och sen han, haha! Sen får han idéen att vi ska ta en taxi så han springer efter en och de visade sig att han skulle åt vårt håll så vi fick åka med honom gratis, så snällt av honom sådanna människor vill jag bara krama. Sen var det väldigt nära hem för oss båda. Han i taxin var rätt rolig också, lät som han hade en 40års kris eller nått. Han sa typ att vi skulle inte försöka uppnå något ny för det kommer ändå gå ut för sen.


Har verkligen saknat att få gå ut!! Helt galet hur längesen det var jag festade på en helg. Nu ska jag in till stan för att träffa Anna på en fika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0