Känner mig som världshistoriens äckligaste människa

Okej, kanske en liten överdrift men jag är i ett stort behov av en dusch! Men jag orkar seriöst inte, har sovit hela dagen då jag jobbade i natt men det känns fortfarande som jag sover. Blev till och med tvungen att ta en powernap efter jag hade vart vaken i två timmar, vilket inte hjälpte heller så det fick bli lite kaffe.

Känner mig oinspirerad till att blogga trots att jag är i en period då jag är inpirerad av allt typ vilket inte händer så ofta. Antar att de är de konstiga arbetstiderna som gör mig lite off men nu har jag äntligen klarat av min sista helgnatt på en HEL månad, lycka!

Ska diska sen titta på solsidan och äta mandarin ikväll tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0