Vem vill städa när man kan shoppa?




Bestämde med min mamma att jag skulle stanna hemma idag och börja städandet av lägenhet och speciellt men det gick inte så bra. Shoppingsuget blev alldeles för stort, hade inte shoppat på några dar så jag drog in till stan trots att jag endast sovit fått tre timmars sömn. Jag började springa runt i affärer, hittade inget speciellt till en början så jag fick lite panik men sen började jag hitta saker och då fick jag panik över att jag shoppade för mycket istället. Det är lustigt det där egentligen! Hur som haver fick jag med mig en tröja, en skjorta, ett rött läppstift, 4 par strumpor, ett vitt linne, två par vantar och en partyhatt. Träffade Amanda och vi fortsatte att titta i affärer, tog en kaffe paus, mer affärer, träffade upp Michelle, mer affärer, till sist gick jag och Michelle till BK och åt lite. De hade världens äckligaste nuggets där, euk!

Ser ut som det händer en del denna vecka först utgång imorgon för Lovisa som fyller 18, bowling innan de (kanske) Michelle vill att jag ska gå med en kille som jag träffa på krogen, assmöte & festmiddag med jobbet på lördag och fika med Anniiis på söndagkväll.

Men nu ska jag sova, ska råstäda hela lägenheten i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0