peace and love

Nu är världshistoriens äckligaste människa äntligen hemma igen från sin allra första festival (peace and love'11). Troligen min sista också, eller man ska ju aldrig säga aldrig men jag de jobbiga övervägde lite för mycke uttöver de roliga. Att inte få duscha på en vecka, inte äta ordentlig mat, behöva använda bajamajorna, skräp överallt(de hör väl iofs till men det äcklade mig rejält), sova i tält som var packade på varandra, människor som startar festen 8.00. Haha i efterhand så inser jag ju att de här är ju vad en festival är men då var de väl helt enkelt inte min grej, eller skulle jag bara varit packad dygnet runt så hade jag klarat mig fint? :) Fast jag har ju haft väldigt kul också men nu är de tillbaka till verkligheten och jobbet i morgon som gäller huääh. Måste boka in ett tvättstugemarathon också.

Förövrigt känns de som sommaren är slut nu: jag har haft min semester, jag har varit i london, jag har shoppat rejält..så jag behöver spara pengar, vad gör man nu??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0