It is what it is

Då var vi inne på tredje dygnet utan sömn hoppas verkligen att denna natt blir annorlunda. Konstigt nog klarade jag mig igenom jobbdagen trots att de var ett jävla massa spring, var på 6 stationer på 5 timmar. Sånt gillar jag egentligen men när hjärnan och kroppen är mos så är de ingen höjdare.

Var något speciellt med den här dagen för cheferna hade ordnat tävlingar till alla stationer, på station: incheckningen tävlade vi om vem som kunde checka in flest men jag var ju ändå lite underdog eftersom jag endast stått där i ca 1,5 vecka men jag är nöjd utan att vinna, så länge de går bättre varje gång jag står där iaf ;) Men en väldigt kul idé! Hoppas de kör de en annan gång.

Efter det så åkte jag med mami till Gärdet för lite outlet shopping, kan ärligt talat inte sluta shoppa, ångest. Sen köpte jag telefonen jag skrivit om, älskar verkligen att kunna skriva på tangentbordet!! Så jag ångrar inte att jag inte köpte en iphone även om den är bättre, för jag insåg jag aldrig lyckats skriva ett sms på en iphone själv! :o

Är ledig imorgon så sovmorgon blir de iaf, så behövligt nu :D Ska kötta söömn!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0