kanske inte blir en iphone ändå?

Har ju funderat fram och tillbaka på att köpa en ny mobil nu i några månader. Under P&L tog min moil sitt sista andetag tror jag och även om jag blev glad, för jag hatar den så blev de lite jobbigt, vad ska jag köpa för lur nu? Kommer den också paja? Men jag kika lite på den här ovan idag och blev lite kär! Hur länge har jag inte velat ha en sån här som man kan skjuta upp med tangentbord! :) Och de bästa av allt, man kan ha skal! har hittat jättebilliga begnande...fast iofs de kanske är lite äckligt? Man har ju ändå telefonen i ansiktet :o Har hittat zebra, leo lila, rosa skal mfl. Recensionerna låter bra men jag är ju inte så jättekunning inom området men åh måste de vara htc som min förra telefon :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0