Sömnbrist när inte man får sova i sitt lilla tält.

Heej sveej leverpastej eller nått =) Jag är så trött så jag vill lägga mig ner och dö! Men jag är på superbra humör trots det och även om min dag varit kaos!!! Kan seriöst inte sova längre pga av incheckningen, har börjat få mardrömmar haha, så som när jag började stå i kassan på donken. Så har sovit ca 2 timmar de senaste dygnen. Inatt drömde jag att de kom några backpackers, har för mig att de var två som jag skulle checka in men de hade typ 15 väskor med sig som jag skulle checka in och ta betalt för osv och så var de en massa andra probelm med dem.. fick panik ochsåg hela kön efter, jag förstod inte om jag drömde eller om de var på riktigt även om jag var halvt vaken.

Dagen började med att jag inser att upptåget ska ersättas med buss och pendeln kunde jag inte ta för den var sen så jag skulle missa bussen från märsta till arlanda. Så jag går och väntar på ersättningsbussen och då kommer en kille fram och säger att de hade sagt till honom att de kanske kommer en buss eller kanske inte, vadå kanske? hata UL/SL. Då gav jag upp och insåg att de vara bara att komma sent, men de var nog inte bara att glida in en halvtimme sent utan att höra av sig och min mobil är ju passande nog trasig och jag hade inget nr till jobbet heller. Så jag fick ju bara rusa hem och leta nr och ringa sen rusa tillbaka till pendeln.

Svettig och uttmattad kommer jag fram till jobbet och verkligen hoppas på att få slippa incheckningen för en dag, men då får jag stå i business kön...ännu värre, när man inte kan allt som man ska blir det liksom lite pinsamt eftersom dom vet ju väldigt mycket eftersom de flyger så ofta. Men säkert väldigt kul när saker och ting flyter på. Men åh vilken ångest jag har nu, de är inte så att de är jättesvårt men de är så lätt att göra fel när hjärnan inte helt är med..ångest.

På den andra flighten fick jag den chilligaste stationen så jag lev jätteglad! Men man ska inte ta segern i förskott för det blev ju verkligen kaos där också. Någon hade tabbat sig väldigt mycket på något annat företag som gjorde saker och ting lite krångliga och jag trodde ju självklart att de skulle gå åt helvete där :) Men vi fixade de riktigt bra :) Nu har jag spendarat 3 timmar i tvättstugan och ska käka lite middag senare. Sen blir det nog faktiskt sängen :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0