..and now were moving on.com!



Hellooen! Nu är jag hemma från London! Kom hem 01.15 i natt och 06.15 befann jag mig på Arlanda igen för att jobba, hur jävla korkad får man vara? Jag orkar inte med mig själv, varför kan jag inte säga nej!? De var ju inte som att jag inte hade någon vettig anledning liksom. Fick jobba över också, kunde inte säga nej då heller, haha.. så nu är jag helt slut.

Har hur som haver haft det super bra i London, saknar det redan, speciellt vissa som jag lärde känna där. Men å andra sidan så är de skönt att vara hemma i Sverige. Tempot i London i rusningstid är galet, kan inte riktigt bestämma om jag passar in där med tanke på att folk brukar säga att säga att jag föddes stressad eller om de bara fick mig att må dåligt haha :) å sen så får jag ju äntligen träffa alla här hemma igen!! Sen måste jag bara säga att fy vad jag har saknat mat! Åt köttullar inatt ochde var de godaste ever!!!! Finns ju bara snabmat och godis eller majonäsmackor i detta land, ew. De hade till och med lösviktsgodis inne på topshop, ain't that taking it a little to far? Eller tänkte de att man skulle först köpa kläder sen godis så man går upp i vikt inte kan ha kläderna och måste gå dit och köpa nya? :D

Vet inte riktigt var jag ska börja att skriva om så jag tar de sen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0