I feel like complaining today..

Idag känner jag faktiskt för att klaga lite! Känns som en sådan dag haha, är inte på speciellt dåligt humör egentligen har bara haft superont i magen, hela dagen lång. Sedan fick man ju jobba med en viss person som jag inte tål. När man pratar om privata saker är hon helt ok men när man jobbar med henne oh lord, hon tror hon är bäst i hela världen. Alltid ska hon säga till mig vad jag får göra, vad jag inte får göra osv. Idag blev jag tvungen att lyssna på henne skryta i två timmar om hur duktig hon var också, och hur dåliga andra var.

 

Incheckning går inte speciellt bra heller, får ju inte ens stå där och den gången jag fick prova så gick ju alla iväg och lämnade mig där. Imorgon ska jag kanske få stå där, sen åker jag ju väg i en vecka. Känns ju värt att de skickar mig på en svindyr kurs om de inte vill att jag ska jobba som checkin agent?

 

Sen så har min mobil lagt av totalt, de går inte att ringa, sms eller ringa till min mobil. Sen när jag skulle stänga av ett samtal i förrgår så hängde den sig totalt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0