London dag 1.

De är nog lika bra att skriva om London nu direkt innan blir för lat och skiter i det :) Jag var faktiskt inte så jättetaggad innan jag skulle till London, jag vågade inte, för de kändes som om någon skulle säga att jag inte fick åka. Men dagen kom då vi skulle resa, den 5 Juni och jag var så jävla rädd inför att flyga att jag inte riktigt visste vad jag skulle göra av mig själv men de gick ju alldeles fint när jag väl lugnade ner mig :) Packade iprincip ingenting då jag ville shoppa men då jag packde efter sveriges 25grader och inte englands regn så blev det lite kallt.


Väl framme på london Gatwick flygplats så gick vi till tågstationen och köpte veckobiljett till skolan (vi visste då inte att vi kunde få sjuss gratis av hotellet) Vi vandrade sedan vidare till hotellet, allt gick så smidigt att hitta så det var verkligen jätteskönt! Hotellet var hur fint som helst, kände mig verkligen helt fel placerad, men å va fint det var. Fick en chock när jag öppnade dörren till mitt rum.




Saknar min säng! Nu efteråt är jag dock jätteglad och tacksam att jag fick åka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0