London dag 2

Första dagen i skolan, och efter att ha sovit i kingsize sängen ville man ju inte upp :) Men jag drog mig upp ur sängen och vi letade oss i väg till tåget som tog oss till skolan. Som visade sig ligga i värsta hålan, men vad kan man förvänta sig när stället heter Horley?

Första dagen fick vi mest repetera de vi gjort hemma i Sverige ochså fick vi ett prov på de, där failade vi på det viktigaste, hur man loggar in i systemet. Efter det så fick vi göra fåniga övningar som handlade om förändring. Efter skolan åkte vi tillbaka till hotellet för att plugga. För vi fick ju 50 sidor i läxa varje dag, men de var den enda dagen som jag tog läxan seriöst för man förstod inget utan att någon förklarade eller utan dator.

Efter att ha krigat med läxan och tröttnat x antal gånger lyckades jag övertala umit att vi skulle till Crawley, en när liggande stad som det fanns lite shopping i :) Men vi kom dit försent så vi gick bara runt där och letade efter ett ställe att äta, de gick inte bra allstrots att klockan var 19.00 fanns inget öppet. Så vi åkte tillbaka Gatwick men vi fick sitta på tågstatonen i Crawley en timme och vänta på tåget för att åka i 5 minuter. Då var lika glad igen som läxa gjorde oss :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0