Seg tjej som vanligt.

Sov lite längre än vanligt i natt men ändå är man toktrötter, har haft utbildning+ jobbat lite idag pga personalbrist. Shit va mycket som snurrar i huvudet med all info, känns lite omöjligt de här. Börjar bli sjuk också, så typiskt nu när jag ska till London. Måste ner till centrum också och fixa lite men de  orkar jag ej, ej.. :S

 

och idag är de ju fredag, men jag ska stanna hemma och mysa ner mig med någon fjantig film som utspelar sig i London och kanske lite fruktkomplott :] Blir inge sommar med tt/uppsala med ictsarna för mig idag jobbar ju imorgon så. Förövrigt måste jag bara säga att jag vet att min blogg är jätteful! Har försökt att ändra lite med det blir bara värre. åh, de kanske får va..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0