Snart vare dags för peace and love dåå!

Kom hem från jobbet för någon timme sen eller så, slutade 12 men jag har ju verkligen noll koll på läget nu för tiden så jag trodde ju jag slutade 10.45 :) Har fått checka-in nu de senaste dagarna ochde börjar ju gå lite bättre iaf, är inte rädd längre för att stå i båset längre, men det är så jävla mycket jag måste lära mig och hålla koll på. Sedan sa ju han som har gått dubbelt med mig de senaste dagarna "Nu kan du de här nu får du öka takten de ska ta 30sek" sen sa han öka, öka, öka hela tiden så jag blev jättestressad. Kändes som jag var tillbaka i driven på donken, i sånna här situationer är jag glad att jag jobbat på donken. Känns även skönt att jag har fått använda min engelska så mycket nu på senaste tiden även om jag läspar haha :)

Annars så har jag börjat packa lite smått till peace i min nya fina lila väska från london ;) Midsommar var det igår också själv hade jag en grymkväll haha, åt middag och däckade 19.45 men skönt idag när klockan ringde 03.20 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0