Den vita helgen

Tjocka tjejerna stod helt plötsligt utan möjligthet för utgång pga mördarpass på ica, nattjobb, sömn- och pengabrist. Hur skulle vi göra då? För tjocka tjejer kanske kan vara utan alkohol en helg men inte utan varandra! Så efter lite diskuterande bestämde vi oss för att dra ut på middag istället, och de blev indiska stället, shanti som ligger på söder. Där jag firade min nittonårsdag. Det blev de chikken tikka masala och kokosnaan, yum yum give me some !! kokosnaan(et/en?) var verkligen hur god som helst! Shanti rekomenderar jag för dem som vill äta god indiskt mat. Priserna tror jag är normala för indiskt mat, men det är en väldigt liten lokal vilket gör att de känns som man är i indien för att de är så varmt. Plus att det blir väldigt högljutt.

Sen drog vi såklart till donken och svulla lite mer ;) nerå blev lite kaffe på maten! Förövrigt känns de helt fel att sätta sig på tåget hem när folk kommer supersminkade, uppklädda, med dricka i handen och sitter och pratar högljutt på tuben på vägen till krogen :)


Kommentarer
Postat av: amanda

Visst var det supergott, och ett avd e godaste naan jag ätit! Tjocka tjejer för alltid<3

2011-05-08 @ 01:15:31
URL: http://ataleworthtelling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0