Just another manic monday


Var galet trött idag men fick spendera halva dagen nere i källaren så de var rätt chill ändå. Där satt jag med HB och Lars-åke och en ny kille, så de var rätt kul. HB påstår att jag är hans blivande fru. Mitt villkor är om jag får en lambo, en lägenhet på söder och en mops, han tycker att de är lite väl mycket, de gör inte jag :)  Sen fick jag sitt där med två andra killar några timmar men då blev de lite tomt om samtalsämnen så vi diskuterade destinations förkortningar, mycket intressant!

Efter att jag hade slutat så köpte jag en latte med smak på Wayne's, som jag inte fick någon smak i, bleeh. Då fick jag och ümit lite spontan lust på starbucks, så jag slängde min latte och tog en frappe istället med choklad&mocha, mmh. Sen jag kom hem har jag solat lite på balkongen och slöat lite :] Nu blire nog att träna lite efter frappen. Men starbucks är värt att bli tjock för ;)

Fick för ett tag sen en inspelning på min gamla kollega på donken från en av mina nuvarande kollegor, haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0