Sometimes think doesn't turn out like you expected.

Ursäkta för mitt lilla sammanbrott i inlägget under, men jag blev och är fortfarande sjukt besviken. Har väntat två månader på att få åka på kursen i London och under de två tillfällena som funnits har två som blivit lovade efter mig fått åka utan någon anledning. De ger aldrig någon vettig föklaring till varför jag inte få åka trots att jag va först på listan och de är väl mest de som gör mig ledsen.

 

Men men jag är samtidigt väldigt glad! För allting går så bra nu, de är bara den här kursen som jag så gärna vill gå. Men den som väntar på något gott :]


Kommentarer
Postat av: Veronica

Gud vad tråkigt....

2011-05-22 @ 02:15:00
URL: http://veronicasadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0