Too much family membaling will kill you.

Två veckor har gått och jag är äntligen klar med min kurs! Svår var den, men inte i närheten av vad folk tidigare sagt. Min hjärna är ju inte direkt van med att bli använd så jag tror den blev lite överbelastad, sista dagen gick det verkligen inte att plugga i huvudtaget. Men med koffein i massvis, härligt sällskap och massa skratt så klarade vi igenom oss med bra resultat. Fick så fina ord av min kursledare och en annan som utvärderade oss som verkligen stärkte min självkänsla.

och idag fick jag till och med ge mig på att jobba som det jag utbildade mig till, med övervakning då av en annan. Riktigt läskigt men de gick vägen, haha :) Efter jobbet åkte jag med Stefan och åt frukost och drack kaffe i Jumbo hostel. Rikigt coolt var de, jumbo planen är ju verkligen emorna, hade inte flygit med en sån om de så betalade mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0